Šā gada 22. maijā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros Rīgas 64. vidusskolas sākumskolas skolēniem bija iespēja tikties ar gleznotāju Mareku Odumiņu un uzklausīt viņa dzīvesstāstu, noskatoties filmu “Māksla nepadoties”.
10. maijā 9. klašu izglītojamie devās uz Lielo ģildi, lai noskatītos laikmetīgās dejas izrādi, kura liek aizdomāties par jauniešiem tik svarīgo tēmu – sociālie tīkli un, kā kļūt tajos pamanītam, kā arī to, pie kā tas var novest.
8. maijā 8. - 9. un 10.- 12. klasēm notika koncertlekcija. Dziedātāja Kato aicināja iepazīt modes, mūzikas un dejas evolūciju, kā arī piedalīties interaktīvā spēlē, minot tautas tērpu elementus un apgūstot apģērba etiķeti.
18. maijā 11. klases izglītojamie iemēģināja roku radošajā rakstīšanā kopā ar I.Ziedoņa klases pārstāvi. Nodarbības laikā jaunieši iepazinās ar Ziedoņa literāro daiļradi, tās mantojuma būtisko daļu – epifānijām.
12.04.2024. Jelgavas Biozinātņu un tehnoloģiju universitātē notika karjeras projekta “KODS: L.A.U.K.I.-2” noslēguma pasākums, kurā tikās visas projektā iesaistītās komandas.
3. aprīlī projekta "Kods: L.A.U.K.I-2" ietvaros skolā notika skolēnu rīkotais pasākums. Tā mērķis bija izglītot jauniešus par nākotnes enerģiju, laukiem un kopumā Latvijas kā valsts attīstības iespējām.
27. februārī programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 3. un 4. klašu skolēniem bija iespēja skatīties zīmējuma teātra izrādi, kurā tika stāstīts par latviešu valodas homonīmiem un līdzīgajiem vārdiem.
15. februārī programmas “Latvijas skolas soma” ievaros 1.d klase izmantoja iespēju apmeklēt “Barikāžu muzeja” piedāvāto nodarbību. Ekspozīcija un gida vēstījums bija ļoti izzinošs un atbilstošs.
7. martā projekta dalībnieki devās izzinošā ekskursijā iepazīties ar kūdras ieguvi un pārstrādi Latvijā. "Laflora" ir augstas kvalitātes dārzkopības, lauksaimniecības un mežsaimniecības kūdras produktu un substrātu ražotājs.
27. februārī 5. un 6. klašu izglītojamiem bija iespēja iepazīties ar cirka mākslu un klaunu Cronopio (Mariano Gedwillo), kas ir audzis Latīņamerikā, uzstājies daudzviet pasaulē un šobrīd darbojas Rīgas cirkā.
Latviešu valodas nedēļā programmas “Latvijas Skolas soma” ietvaros 1. un 2. klašu skolēniem bija lieliska iespējā darboties Latvijas Kultūras kanona puzles stāstu darbnīcā “Stāstu stāsts”.
2024. gada 21. februārī programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 10.VUD, 10.INZ un 12.VISP klasēm bija iespēja doties uz Latvijas Nacionālo teātri uz izrādi “Svina Garša".
23. februārī karjeras projekta dalībnieki piedalījās "Runas prasmes" seminārā Olaines 2. vidusskolā, iegūstot praktiskus padomus un piemērus, kas palīdz izprast runas mākslu.
7. klašu izglītojamie programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros apmeklēja Latvijas Nacionālo teātri, kur iepazinās ar teātra vēsturi un ielūkojās teātra aizkulisēs.
Izglītojamie papildināja zināšanas par Imanta Ziedoņa personību un daiļradi, kā arī uzzināja daudz ko jaunu par viņa laikabiedriem. Aktīvi iesaistījās izlaušanās spēlē.
1. decembrī mūsu skolas vidusskolēni devās uz Latvijas Nacionālo teātri, lai noskatītos Ditas Lūriņas režisēto izrādi, kurā visi iespējamie teātra izteiksmes līdzekļi atrod savu esenci.
Skola ir iesaistījusies jaunā projektā, kuras mērķis ir izpētīt 5 Latvijas attīstībai būtiskas nozares, pilnveidot skolēnu kritisko domāšanu, izprast lauku dzīves stilu un vērtības, dažādas uzņēmējdarbības iespējas lauku teritorijās.
Rudens brīvlaikā mūsu skolas 11. un 12. klašu skolēni devās uz atklāšanas pasākumu, kurā bija iespēja piedalīties paneļdiskusijā ar EP deputātiem Daci Melbārdi un Ivaru Ijabu.
21. septembrī 9. klašu skolēni devās ekskursijā uz A.Pumpura muzeju, lai klātienē izzinātu rakstnieka dzīves līkločus, eposa tapšanas stāstu un noskaidrotu, kāds ir Lāčplēša spēka noslēpums.
“Es esmu skolotājas kundze, un mēs atrodamies skolā pirms aptuveni simts gadiem”, tā “Latvijas skolas somas” radošās tikšanās oktobrī mūsu sākumskolā sāka nodarbības vadītāja stāstniece Līga Reitere.
13. septembrī programmas “Latvijas skolas soma ietvaros” mūsu skolā viesojās lieliskie mākslinieki, kuri jau ir kļuvuši par mūsu draugiem Nils Īle un Maija Sējāne - Īle.
8. septembrī 12.VISP un 12.DIT klases izglītojamie devās aizraujošā piedzīvojumā uz Daugavpils Marka Rotko centru. Iepazinās ar māsklinieka biogrāfiju un daiļradi, kā arī piedalījas radošā nodarbībā, radot savu mākslas darbu.
4. oktobrī kinoteātrī “Splendid Palace” notika “Latvijas skola soma” konference. Dalībniekus sveica valsts prezidents Edgars Rinkēvičs un uzrunāja kultūras ministre Agnese Logina.
19. septembrī 11. klašu skolēni devās iepazīt Raiņa un Aspazijas muzeju - vasarnīcu Majoros. Muzejs piedāvāja iepazīt mazāk zināmo Aspazijas lugu “Zalša līgava” jauniešiem saprotamā un interesi raisošā veidā.
Rudens brīvlaika nedēļā, mūsu skolas komandas pārstāvji devās uz Latvijas Nacionālo bibliotēku, kurā norisinājās Eiropas Parlamenta Vēstnieku skolas 2022./2023. mācību gada svinīgā atklāšana.
20. maijā 5.c un 11.VISP klase devās izglītojoši izzinošā ekskursijā uz Līgatni. Tā bija unikāla iespēja apskatīt Līgatnes papīrfabriku no iekšpuses un apmeklēt padomju laika īpaši slepeno objektu ar segvārdu PANSIONĀTS.
No 07.05. – 13.05.2023. norisinājās Erasmus+ projekts Samsunā. Tā ir pilsēta Turcijas ziemeļos, Melnās jūras krastā. Projekts sniedza iespēju gūt jaunas zināšanas tehnoloģijās un pavadīt burvīgu laiku ar turku jauniešiem.
3.aprīlī 7. - 9. klašu izglītojamajie piedalījās koncertlekcijā, kuru vadīja Tautas mūzikas grupas “Tautumeitas” dalībnieces māsas Asnate un Aurēlija Rancāne.
14. februārī 5.klašu un 2. martā 6.klašu izglītojamajiem notika programmas "Latvija skola soma" sveču meistardarbnīca teorētiskā un prakstiskā nodarbība ar trīs dažādu sveču liešanu.
10. februārī 7. - 9. klases izglītojamie noskatījās Mareka Odumiņa dokumentālo filmu “Māksla nepadoties”- filmu par pārgalvīgu rīcību un no tām izrietošām sekām, par gara spēku nepadoties un cīnīties ar savas pārgalvības radītajām sekām.
2. februārī pateicoties programmas “Latvijas skolas soma” finansējumam 10.INZ un 11., 12. klases izglītojamie noskatījās filmas “Mātes piens” pirmizrādi, kuras režisore ir mūsu skolas absolvente Ināra Kolmane.
8. decembrī 10. - 12. klasēm bija iespēja noskatīties K.Burānes “Dullais” pēc S.Edžus “Dullais Dauka” motīviem veidotu izrādi. Par to, kā tas ir būt pusaudzim pieaugušo pasaulē, kurā Tevi nesaprot.
Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros novembrī un decembrī sākumskolā viesojās pasaku meistars Raitis Zapackis, kas ieveda itin visus pasaku pasaules brīnumu pilnajā valstībā.
1., 12., 13. oktobrī programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 2. klašu skolēni apmeklēja Latvijas Nacionālā mākslas muzeja izstādi “Purvītis”, kas veltīta mūsu latviešu izcilā ainavista Vilhelma Purvīša 150 jubilejai.
14., 17., 18. un 19. oktobrī 8. klases devās iepazīties ar I.Ziedoni un viņa daiļradi izzinošā izlaušanās spēlē, kura veidota pēc Escape room principa.
Erasmus+ projekts Itālijā norisinājās mazā kalnu pilsētiņā Montenero. Mobilitāte tika organizēta ar mērķi attīstīt skolēnu prasmes datorzinātnēs, radošajā un analītiskajā domāšanā, starpkultūru komunikācijā, izmantojot angļu valodas zināšanas.
Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros, 5. oktobrī pie mums viesojās lieliskie mūziķi un perkusionisti Nils Īle un Maija Sējāne-Īle. Ritma un skaņu burvību šoreiz bija iespēja iepazīt 5. klašu izglītojamajiem.
6. oktobrī 1. klasēm programmas “Latvijas Skolas somas” ietvaros, bija iespējams apmeklēt izglītojošu mūzikas nodarbību, kurā izglītojamie tika iepazīstināti ar dažnedažādiem latviešu tautas mūzikas instrumentiem.
4. klašu skolēni no 10.-14. oktobrim programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros devās uz Latvijas Etnogrāfisko brīvdabas muzeju, lai piedzīvotu aizraujošu pasākumu.
22. septembrī 9. klašu izglītojamie ar programmas “Latvijas skolas soma” atbalstu devās uz A.Pumpura muzeju Lielvārdē, lai iepazītos ar rakstnieka biogrāfiju un eposu “Lāčplēsis.”
Erasmus+ projekta ietvaros no 29.maija līdz 3.jūnijam mūsu skolas izglītojamie tika laipni uzņemti Bulgārijā, iegūstot pieredzi ekonomikas vidusskolā "Aleko Konstantinov".
Vasaras brīvlaikā skolā tika pulcināti jaunieši, kuri piedalījās biedrības “IN-LAAT” projektā “I.am.I – eju tālāk”. Šī projekta mērķis bija jauniešu iekšējā potenciāla un resursu atvēršana.
2021./2022. mācību gadā, pateicoties projektam "Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai", tika sniegts atbalsts 1. - 4. klašu skolēniem.
Par godu Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienai programmas “Latvijas skolas soma’’ ietvaros 05.05.2022. Rīgas 64. vidusskolas sporta laukumā notika 3 koncerti 5. - 12. klašu izglītojamajiem.
Erasmus+ projekta ietvaros no 8. - 13.maijam mūsu skolēniem bija iespēja piedalīties mobilitātē Dormagenā - Vācijā, sadarbībā ar Knehtstedenas Norberta ģimnāziju.
Projekta "Latvijas Skolas somas" ietvaros 2. klasēm 27., 28. aprīlī un 10., 11. maijā bija iespēja apmeklēt Rīgas Vēstures un kuģniecības muzeju, kurā piedalījās muzejpedagoģiskajā programmā.
12. aprīlī 5. klašu izglītojamajiem programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros bija iespēja apmeklēt VEF kultūras pilī koncertprogrammas MŪZIKA TEV koncertu “Spēles ar balsīm.”
20. septembrī projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros 1. - 4. klašu skolēniem bija iespēja piedalīties mūziķu un dziedātāju Rūtas Dūdumas-Ķirses un Jāņa Ķirša koncertlekcijā.
25. un 30. novembrī, kā arī 2. decembrī mūsu 1. un 2. klašu skolēniem bija iespēja piedalīties programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros Ilgas Reiznieces un Ivetas Mielavas nodarbībās.
“Erasmus +” projekta ietvaros no 21. - 26. novembrim pieci izglītojamie no 10.UZ klases dosies uz Portugāles galvaspilsētu Lisabonu, lai piedalītos starptautiskā mobilitātē.
7. oktobrī 12. klašu izglītojamie devās ekskursijā, lai klātienē iepazītos ar baroka laika pērli – Rundāles pili, kura ir iekļauta Latvijas kultūras kanonā.
28. un 29. septembrī 9. klašu skolēni devās uz Lielvārdi, lai papildinātu savas zināšanas literatūrā un vēsturē par mūsu tautas rakstnieku A. Pumpuru un viņa sarakstīto eposu “Lāčplēsis.”
Septembrī 8. klašu izglītojamajiem bija iespēja papildināt un nostiprināt savas zināšanas un kultūras izpratni par mūsu tautas izcilā dzejnieka I. Ziedoņa personību un daiļradi.
20. un 30. septembrī skolas ēku pieskandināja Nila Īles un Maijas Sējānes Īles perkusijas varenās skaņas. Daudzveidīgo instrumentu klāsts attīstīta skolēnos koordinācijas spējas, uzdrošināšanos, ieklausīšanās prasmi, spēju sastrādāties komandā.
Erasmus+ KA2 “Vides problēmu risinājumi un virzība uz ilgtspējīgu nākotni” Projekta Nr. 2019-1-DE03-KA229-059563-6 ietvaros 27., 28. un 30. maijā tika realizēta virtuālā mobilitāte.
14. maijā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 1. un 2. klašu skolēniem bija iespēja skatīties video šovu, iluzionistu Pecolli cirka/teātra izrādes video ar burvju trikiem, ziepju burbuļiem un specefektiem.
14. maijā 3. un 4. klašu skolēni iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros iejutās burvju mākslas pasaulē, piedaloties muzejpedagoģiskajā nodarbībā, kurā skolēnus iepazīstināja ar burvju mākslas vēsturi un iluzionisma muzeju “Mystero”.
24. maijā 4. klašu izglītojamie iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros tikai iepazīstināti ar mūsu dižā komponista Raimonda Paula devumu latviešu tautas kultūrā.
Projekta "Latvijas skolas soma" ietvaros, 12. klašu izglītojamajiem aprīlī un maijā bija iespēja noskatīties Nacionālā teātra izrādes “Svina garša” ierakstu.
Sagaidot izcilā latviešu komponista 80 gadu jubileju, programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros izglītojamiem bija iespēja noskatīties jauno digitālo koncertlekciju.
Marta vidū, programmas "Latvijas skolas somas" ietvaros, 5. - 9. klašu izglītojamiem tika dota iespēja piedalīties lieliskā koncertlekcijā - zināšanu pārbaudē “Kino mūzikas vēsture’’.
Izglītojamie tika iepazīstināti ar to, kā populārā mūzika ir attīstījusies no 1920. līdz 2020. gadam: džeza, blūza ēra, svinga laiks, revolucionārie rock’n’roll gadi, hipiju plūsma, disko spožums, astoņdesmitie un 90. gadu popkultūra.
8. oktobrī 12.klases izglītojamie devās ekskursijā uz Cēsīm, kur iepazinās ar Cēsu pils kompleksu, kas ar savu vēsturiski romantisko vidi ir īpašs valdzinājums gan pašiem cēsniekiem, gan pilsētas viesiem.
Izglītojamie piedalījās aizraujošā un iedvesmojošā pasākumā - ritma un skaņu pasaulē, kurā caur kopīgu instrumentu saspēli tika iepazīstināti ar dažādiem perkusiju instrumentiem no visas pasaules.
8. klases projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros devās uz "Ziedoņa klasi" – izlaušanās spēli, kur atraktīvā un neierastā veidā notika iepazīšanās ar I. Ziedoņa personību un daiļradi.
8. - 12. klašu izglītojamajiem bija iespēja piedalītie koncertlekcijā, kuras laikā viņi uzzināt par a cappella mūzikas žanru, pasaules populārākajām grupām, kā arī klātienē dzirdēt Latvian Voices paraugdemonstrējumus.
Iniciatīvas „Latvijas skolas soma” ietvaros, sākot no oktobra līdz pat decembra vidum, 1. - 3. klašu izglītojamie piedalīsies nodarbībās par latviešu tautas mūzikas instrumentiem.
4. un 5. novembrī iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros 6. klašu izglītojamie apmeklēja Latvijas Nacionālo teātri, kur piedzīvoja aizraujošu ceļojumu teātra labirintos.
Oktobrī un novembrī, gatavojoties valsts svētkiem, 3. klašu skolēni iniciatīvas „Latvijas skolas soma” ietvaros apmeklēja Latvijas Kara muzeja nodarbības.
“Erasmus +” projekta ietvaros no 4. līdz 7. novembrim mūsu skolas pārstāvji devās uz Rumāniju, lai piedalītos jaunajā Erasmus + KA2 projektā par tēmu “Vides problēmu risinājumi un virzība uz ilgtspējīgu nākotni”.
Gatavojoties Latvijas 101. dzimšanas dienai un Varoņu piemiņas dienai – Lāčplēša dienai, 5. klašu izglītojamajiem bija iespēja katram pašam izliet savu svecīti.
2., 3. un 4. oktobrī 10. un 11. klašu izglītojamajiem bija iespēja apmeklēt izrādi Latvijas Nacionālajā teātrī un katram pašam meklēt atbildi, kur slēpjas “Pūt, vējiņi!“ fenomens.
Iejusties 19.gadsimtā, uz brīdi kļūt par Lāčplēsi, Laimdotu, Andreju Pumpuru un izcīnīt pēdējo cīņu starp Lāčplēsi un Tumšo bruņinieku! Tas viss bija iespējams A.Pumpura muzejā.
Projekta ”Latvijas skolas soma” ietvaros, 16. septembrī 4.c un 4.d klases bērni devās uz pirmo āra dzīves apmācības centra "Pelēkais vilks" organizēto nodarbību Mangaļsalā.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma” īsi pirms Lieldienām 2. klašu skolēniem bija iespēja apmeklēt Rīgas vēstures un kuģniecības muzeja piedāvāto nodarbību „Meklēsim dzīvnieku tēlus Rīgas Doma Krustejā!”
19. un 20. martā 7. klašu un 21. martā 9. klašu izglītojamie projekta “Latvijas skolas somas” ietvaros vizuālās mākslas stundā apmeklēja A.Beļcovas un R.Sutas muzeju, kurā notika muzejnodarbība “Interjers, krāsa, forma, funkcija”.
Pateicoties “Latvijas skolas somas” projektam mūsu skolas 10.klasēm 2019.gada 29.martā bija iespēja ielūkoties un ciemoties Latvijas Nacionālā Mākslas muzeja Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā, izbaudot izstādi “Laika zīmju pieraksti” un muzeja patstāv
25. un 26. martā sākumskolā 3. un 4. klašu skolēniem bija lieliska iespēja iniciatīvas „Latvijas skolas soma” ietvaros skatīties ZĪMĒJUMU TEĀTRI, kas ir profesionāls kamerteātris.
Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskā centra projekta “Atbalsts skolas stratēģisko mērķu sasniegšanai” ietvaros skolas pedagogi, šā gada 13.martā, pieredzes apmaiņas pasākumā apmeklēja Siguldas Valsts ģimnāziju.
6. martā skolā viesosojās Latvijas Nacionālā teātra aktieri un režisors. Izrādes mērķis bija radīt jauniešos daudzpusīgu un padziļinātu interesi par teātra mākslu.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma” 2019. gada 29. janvārī 11.b klase devās uz Raiņa vasarnīcu Majoros, lai gūtu ieskatu divu izcilu kultūras personību – Raiņa un Aspazijas dzīvēs.
19.02.2019. plkst. 17.00 Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, Ziedoņa zālē, projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros 7. - 11. klašu izglītojamie apmeklēja multimediālu koncertizrādi “Mana tautasdziesma”.
Kā iedalās mūzikas instrumenti orķestrī? Kāds ir to skanējums? Kas ir grifs un klapītes? Kāpēc flauta skaitās koka pūšaminstruments? Kur ir melnkoks un zirga astri?
13.02.2019. projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros skolā viesojās sveču darbnīcas meistari un 5. klašu izglītojamiem bija iespēja piedalīties izzinošā un radošā sveču liešanas meistardarbnīcā.
11.02.2019. skolā viesojās Goda teātra un Liepājas teātra aktieri Edgars Ozoliņš un Rolands Beķeris ar izrādi “Čomiņi”. Lugas galvenie varoņi ir divi 15 gadus veci skolnieki – “čomiņi” – labākie draugi Olivers un Pāvels.
Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskā centra projekta “Atbalsts skolas stratēģisko mērķu sasniegšanai” ietvaros 27 skolas pedagogi, šā gada 3.janvārī, apmeklēja pirmo nodarbību kursos par dažādu domāšanas (izziņas) līmeņa mācību uzdevumu izmantošanu.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, 2018. gada 17. un 19. novembrī 7. - 8. un 10. - 11. klašu izglītojamie apmeklēja multimediālu deju lielizrādi “Abas malas” Arēnā Rīga.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, 16.11.2018. Rīgas 64. vidusskolā viesojās Rīgas Danču klubs. 5. - 12. klašu izglītojamajiem bija iespēja iepazīties ar latviešu etnogrāfiskajām dejām un pašiem ievingrināt deju soli.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, 31.oktobrī 3. un 4. klašu skolēni viesojās Kara muzejā, klausījās interesantu stāstījumu par Brīvības pieminekļa būvniecību un tajā attēloto simbolu nozīmi.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma” 30. oktobrī 6. a, b, c, d klases devās uz Latvijas Nacionālo mākslas muzeja filiāli Rīgas biržas nodarbību “Skicēšana muzejā”.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, 18. oktobrī 9. c klase ar divstāvīgu autobusu devās mācību ekskursijā uz Andreja Pumpura Lielvārdes muzeju.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, no 9. - 16. oktbrim 1., 3. un 4. klašu bērniem bija lieliska iespēja piedalīties zinātniskā teātra šovā „ Kas jāzina katram skolēnam”.
Pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, 28.septembra rītā divpadsmitie kopā ar audzinātājām devās Vecpiebalgas virzienā, lai iepazītos ar K.Skalbes, E.Dārziņa un brāļu Kaudzīšu muzeju bagātībām.