Projekta mērķis ir attīstīt izglītojamo izpratni par vides problēmām un alternatīvo resursu izmantošanu, lai padarītu nākotni videi draudzīgāku.
Erasmus+ Latvijā izglītības un mācību jomā
Stratēģiskās partnerības izglītības, apmācības un jaunatnes jomās
Skolēnu motivācijas pilnveide – Google rīki un mobilās lietotnes
|
|
Identifikators
|
4120
|
Projekta nosaukums
|
Skolēnu motivācijas pilnveide – Google rīki un mobilās lietotnes
|
Plānotais finansējuma avots
|
ES – Eiropas Savienības fondi
|
Izmaksas
|
Projekta kopējais budžets: EUR 31 584.00
tai skaitā RD projekta budžeta daļa: EUR 31 584.00 RD līdzfinansējums: EUR 0.00 RD priekšfinansējums: EUR 6 317.00 Finansējošās programmas nosaukums: Eiropas Savienības izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas „Erasmus+” KA2 Stratēģiskās partnerības |
Budžeta programmas kods
|
|
Atslēgvārdi
|
Google tools, Mobile apps
|
Par projektu atbildīgā iestāde
|
Rīgas 64. vidusskola
|
Par projektu atbildīgā persona
|
Jana Strautmane - jstrautmane@edu.riga.lv
|
Ārējā partnera nosaukums
|
Escola Profissional de Ciências Geográficas, Portugāle
|
Ārējā partnera kontaktpersona
|
Nuno Proenca – nuno.proenca@epcg.pt
|
Paredzamie projekta datumi
|
01.09.2020 - 31.08.2022 (24 mēneši)
|
Projekta partneri
|
- Istituto Omnicomprensivo di Istruzione Superiore di Montenero, Itālija;
- Profesionalna gimnaziya po ikonomika "Aleko Konstantinov", Bulgārija; - Samsun Garip-Zeycan Yidirim Fen Lisesi, Turcija. |
Mērķa grupa
|
Jaunieši no 15 - 18 gadiem.
|
Esošās problēmas apraksts
|
Nepieciešams rosināt skolēnos interesi par mācībām, tādā veidā paaugstinot viņu rezultātus, kā arī veicināt starpkultūru komunikāciju starp cilvēkiem no dažādām tautībām un vidēm.
Skolēniem arvien vairāk jāizmanto mācībās dators un jāpierod vairāk mācīties patstāvīgi, tajā pašā laikā uzlabojot sniegumu un produktivitāti. Jaunās prasmes nepieciešams apgūt starptautiski, lai jauniešus iepazīstinātu ar dažādiem domāšanas veidiem, principiem un uzskatiem, palielinātu komunikācijas prasmes un valodas prasmes. Profesionālā līmenī nepieciešams uzlabot izpratni par citām Eiropas izglītības sistēmām, ES kolēģu izmantotajām stratēģijām un metodēm un palielināt savu līdzdalību visaptverošākā un interaktīva izglītībā. |
Projekta mērķi
|
Uzlabot skolēnu motivāciju, iesaistīšanos un mācību sasniegumus un veicināt starpkultūru dialogu.
|
Projektā plānotās aktivitātes
|
Projekta laikā tiks īstenotas 5 mobilitātes, kurās tiks veidoti dažādu priekšmetu mācību digitālie palīgmateriāli.
- Portugālē: programmatūras izmantošana jautro nodarbību izstrādei, Paražas un tradīcijas; - Itālijā: digitālo rīku izmantošana viktorīnu izveidošanai, Matemātika; - Latvijā: tiešsaistes rīku izmantošana grāmatu piekabju veidošanai, Literatūra; - Bulgārijā: digitālie rīki mākslas darbiem, Reliģijas studijas; - Turcijā: digitālie rīki jautro nodarbību izveidei. |
Paredzamie rezultāti
|
- Skolēni apguvuši patstāvīgās mācīšanās prasmes, tādā veidā paaugstinot skolēnu sniegumu vismaz par 40% no mērķa grupas;
- Uzlabots skolēnu potenciāls - digitalizācija, datorprasme, analītiskā un radošā domāšana, personiskās un sociālās prasmes, vismaz 30% skolēnu ir nostiprinājuši šo prasmi; - Veicināta starpkultūru izpratne un pieņemšana, vismaz 60% skolēnu radusies lielāka izpratne par citām kultūrām; - Uzlabotas angļu valodas komunikācijas prasmes; - Uzlabota Eiropas pilsoņu vienotība. |
Projekta attīstības stadija
|
tiek plānots
|
Projekta pievienojamie dokumenti
|
Nav pievienoti dokumenti
|
Projekta numurs
|
2020-1-PT01-KA229-078508_3
|
Projektu ievadīja
|
Spunde Ilze
|
Prioritātes
|
|
|
RD Pilsētas attīstības programmas uzdevumi no 27.05.2014.
|
|
1.3. Nodrošināt kvalitatīvu vispārējo vidējo izglītību
|
Erasmus + KA2 “Vides problēmu risinājumi un virzība uz ilgtspējīgu nākotni” Projekta Nr. 2019-1-DE03-KA229-059563-6
|
|
Identifikators
|
PVS ID 4020
|
Projekta nosaukums
|
Vides problēmu risinājumi un virzība uz ilgtspējīgu nākotni
|
Plānotais finansējuma avots
|
ES – Eiropas Savienības fondi
|
Izmaksas
|
Projekta kopējais budžets: EUR 30 193.00
tai skaitā RD projekta budžeta daļa: EUR 30 193.00 RD līdzfinansējums: EUR 0.00 RD priekšfinansējums: EUR 6 039.00 Finansējošās programmas nosaukums: Eiropas Savienības izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas „Erasmus+” KA2 |
Budžeta programmas kods
|
|
Atslēgvārdi
|
Apkārtējās vides problēmas, ilgtspējīga nākotne
|
Par projektu atbildīgā iestāde
|
Rīgas 64. vidusskola
|
Par projektu atbildīgā persona
|
Jana Strautmane - jstrautmane@edu.riga.lv
|
Ārējā partnera nosaukums
|
Norbert – Gymnasium Knechtsteden, Dormagen, Vācija
|
Ārējā partnera kontaktpersona
|
Nadine Neuwöhner - N.Neuwoehner@gmx.net
|
Paredzamie projekta datumi
|
01.09.2019 - 31.08.2021 (24 mēneši)
|
Projekta partneri
|
- 2IIS A-Ruiz, Itālija
- LICEUL BORSA, Rumānija - Szkola Podstawowa im. sw. Jadwigi Krolowej w Stubnie, Polija - Ingieråsen skole, Norvēģija |
Mērķa grupa
|
Jaunieši vecumā no 12 līdz 15 gadiem
|
Esošās problēmas apraksts
|
Bibliskais stāstījums “Noasa šķirsts” par dzīvnieku sugu glābšanu kalpo par pamatu un metaforu starptautiskajai sadarbībai starp ES valstu skolām, lai piedalītos vides problēmu risināšanā. Cilvēki daudzās jomās neizturas atbildīgi pret zemi un vidi. Vides problēmas nezina robežas un ir nepieciešams sadarboties, lai kopīgi meklētu vides problēmu risinājumus.
|
Projekta mērķi
|
Attīstīt skolēnu izpratni par vides problēmām un alternatīvo resursu izmantošanu, lai padarītu nākotni videi draudzīgāku.
|
Projektā plānotās aktivitātes
|
- Apmaiņas vizītes 6 partnervalstīs, iesaistot kopā 150 skolēnus
- Skolēnu pētījumu veikšana par kukaiņu skaita samazināšanos, pārtikas atkritumu pārstrādi, ūdens piesārņojumu - Praktisko aktivitāšu organizēšana, izmantojot grupas darbu, diskusijas u.c. |
Paredzamie rezultāti
|
- Skolēni ieguvuši starptautiskās sadarbības pieredzi vides jautājumu risināšanā
- Skolēniem radusies interese par vides jautājumu risināšanu un uzlabojušās sekmes dabaszinību priekšmetā - Pedagogi ieguvuši jaunus materiālus un metodes dabas zinību stundu organizēšanai |