Erasmus + Raising Interest in STEAM Education-Non-Formal Based Video Games
Projekta mājaslapa - https://erasmus.ek-kavalas.eu/news-events/, E-twinning
Projekta "Rīgas 64. vidusskolas projekts" pamatinformācija no Projektu vadības moduļa
Identifikators
|
APS1901
|
Nosaukums
|
Rīgas 64. vidusskolas projekts
|
Izmaksas
|
Indikatīvās izmaksas: EUR 42 890,00, t.sk.
ES finansējums: EUR 42 890,00 |
Finansējošās programmas nosaukums
|
ERASMUS+
|
Galvenais izpildītājs
|
RD iestāde - Rīgas 64. vidusskola
|
Īstenošanas laiks
|
01.09.2024 - 31.08.2026 (24 mēneši)
|
Apraksts
|
Šis projekts ir vērsts uz inovāciju un efektivitātes veicināšanu STEAM (zinātne, tehnoloģijas, inženierija, māksla un matemātika) izglītībā, integrējot neformālas videospēles kā mācību līdzekli. Projekta īstenošanas gaitā tiks veicināta skolēnu interese par STEAM priekšmetiem, kā arī plānots izstrādāt jaunus mācību materiālus un resursus, un integrēt tos mācību saturā. Tas nodrošinās skolēniem interesantu un aizraujošu mācīšanos, palīdzēs uzlabot viņu akadēmisko sniegumu, kopumā paaugstinot gan STEAM skolotāju, gan skolēnu digitālo pratību un kapacitāti. Projekta īstenošana veicinās arī dažādu pieeju īstenošanu starpsektoru sadarbībā un spēcīgu tīklu veidošanos ES mērogā.
Projekts ne tikai cels skolas izglītības kvalitāti un prestižu, bet arī palīdzēs mūsu skolēniem kļūt konkurētspējīgiem nākotnes darba tirgū, attīstot radošumu un tehnoloģisko kompetenci. Tas ir ieguldījums mūsu skolas un tās skolēnu attīstībā. |
Mērķis
|
Skolēnu intereses par STEAM priekšmetiem palielināšana un STEAM satura pasniegšanas atvieglošana skolotājiem, izmantojot interaktīvas, uz spēlēm balstītas mācību metodes, kas atbilst mūsdienu izglītības pieejām.
|
Mērķa grupa
|
Skolotāji, skolēni.
|
Aktivitātes
|
Projekta uzsākšanas sanāksme..
Integratīvās pedagoģiskās stratēģijas izstrāde STEAM skolotājiem Mācību stundu scenāriju izveide STEAM priekšmetos, iekļaujot neformāli balstītas videospēles. Tiešsaistes pašnovērtējuma rīka izveide. Multiplikatoru pasākumi - tīkla veidošanas pasākumi (Projekta rezultātu un idejas izplatīšana plašākai sabiedrībai vai konkrētām mērķa grupām). |
Rezultāti
|
Projektā piedalījušies 10 skolas pedagogi un 30 skolēni.
Veicināta interese par STEAM un izcilība STEAM izglītībā, izmantojot neformālās videospēles. Mācību programmu saturā integrētas neformālās videospēles STEAM priekšmetos ES līmenī. Izstrādāta integrēta pedagoģiskā stratēģija STEAM skolotājiem. Izveidoti mācību scenāriji, iekļaujot neformālās videospēles STEAM priekšmetos. Izstrādāts tiešsaistes pašnovērtējuma rīks. |
Piezīmes
|
Partneri:
VP 1st EK KAVALAS, Grieķija, VAT number : EL099474570 UNIVERSITY OF CUKUROVA, Turkey, E10208716 PIC : 999851072 Srednja skola Metkovic, Croatia, E10040054 VAT number : HR51702102234 MULTI-ACT STD Turcija, Adana, E10283562 VAT number : 6231706642 2nd Gymnasium of Nafpaktos, Greece, Nafpaktos, Organisation ID : E10222923 E10222923 Projekta numurs: 2024-1-EL01-KA220-SCH-000250956 |
Projekta posms
|
Jauns
|
Galvenā prioritāte
|
P04. Kvalitatīva un pieejama izglītība
|
Galvenais uzdevums
|
P04-01. Ieviest kompetenču pieeju vispārējās izglītības saturā
|
Projekta mērķis ir attīstīt izglītojamo izpratni par vides problēmām un alternatīvo resursu izmantošanu, lai padarītu nākotni videi draudzīgāku.
Stratēģiskās partnerības izglītības, apmācības un jaunatnes jomās
Skolēnu motivācijas pilnveide – Google rīki un mobilās lietotnes
|
|
Identifikators
|
4120
|
Projekta nosaukums
|
Skolēnu motivācijas pilnveide – Google rīki un mobilās lietotnes
|
Plānotais finansējuma avots
|
ES – Eiropas Savienības fondi
|
Izmaksas
|
Projekta kopējais budžets: EUR 31 584.00
tai skaitā RD projekta budžeta daļa: EUR 31 584.00 RD līdzfinansējums: EUR 0.00 RD priekšfinansējums: EUR 6 317.00 Finansējošās programmas nosaukums: Eiropas Savienības izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas „Erasmus+” KA2 Stratēģiskās partnerības |
Budžeta programmas kods
|
|
Atslēgvārdi
|
Google tools, Mobile apps
|
Par projektu atbildīgā iestāde
|
Rīgas 64. vidusskola
|
Par projektu atbildīgā persona
|
Jana Strautmane - jstrautmane@edu.riga.lv
|
Ārējā partnera nosaukums
|
Escola Profissional de Ciências Geográficas, Portugāle
|
Ārējā partnera kontaktpersona
|
Nuno Proenca – nuno.proenca@epcg.pt
|
Paredzamie projekta datumi
|
01.09.2020 - 31.08.2022 (24 mēneši)
|
Projekta partneri
|
- Istituto Omnicomprensivo di Istruzione Superiore di Montenero, Itālija;
- Profesionalna gimnaziya po ikonomika "Aleko Konstantinov", Bulgārija; - Samsun Garip-Zeycan Yidirim Fen Lisesi, Turcija. |
Mērķa grupa
|
Jaunieši no 15 - 18 gadiem.
|
Esošās problēmas apraksts
|
Nepieciešams rosināt skolēnos interesi par mācībām, tādā veidā paaugstinot viņu rezultātus, kā arī veicināt starpkultūru komunikāciju starp cilvēkiem no dažādām tautībām un vidēm.
Skolēniem arvien vairāk jāizmanto mācībās dators un jāpierod vairāk mācīties patstāvīgi, tajā pašā laikā uzlabojot sniegumu un produktivitāti. Jaunās prasmes nepieciešams apgūt starptautiski, lai jauniešus iepazīstinātu ar dažādiem domāšanas veidiem, principiem un uzskatiem, palielinātu komunikācijas prasmes un valodas prasmes. Profesionālā līmenī nepieciešams uzlabot izpratni par citām Eiropas izglītības sistēmām, ES kolēģu izmantotajām stratēģijām un metodēm un palielināt savu līdzdalību visaptverošākā un interaktīva izglītībā. |
Projekta mērķi
|
Uzlabot skolēnu motivāciju, iesaistīšanos un mācību sasniegumus un veicināt starpkultūru dialogu.
|
Projektā plānotās aktivitātes
|
Projekta laikā tiks īstenotas 5 mobilitātes, kurās tiks veidoti dažādu priekšmetu mācību digitālie palīgmateriāli.
- Portugālē: programmatūras izmantošana jautro nodarbību izstrādei, Paražas un tradīcijas; - Itālijā: digitālo rīku izmantošana viktorīnu izveidošanai, Matemātika; - Latvijā: tiešsaistes rīku izmantošana grāmatu piekabju veidošanai, Literatūra; - Bulgārijā: digitālie rīki mākslas darbiem, Reliģijas studijas; - Turcijā: digitālie rīki jautro nodarbību izveidei. |
Paredzamie rezultāti
|
- Skolēni apguvuši patstāvīgās mācīšanās prasmes, tādā veidā paaugstinot skolēnu sniegumu vismaz par 40% no mērķa grupas;
- Uzlabots skolēnu potenciāls - digitalizācija, datorprasme, analītiskā un radošā domāšana, personiskās un sociālās prasmes, vismaz 30% skolēnu ir nostiprinājuši šo prasmi; - Veicināta starpkultūru izpratne un pieņemšana, vismaz 60% skolēnu radusies lielāka izpratne par citām kultūrām; - Uzlabotas angļu valodas komunikācijas prasmes; - Uzlabota Eiropas pilsoņu vienotība. |
Projekta attīstības stadija
|
tiek plānots
|
Projekta pievienojamie dokumenti
|
Nav pievienoti dokumenti
|
Projekta numurs
|
2020-1-PT01-KA229-078508_3
|
Projektu ievadīja
|
Spunde Ilze
|
Prioritātes
|
|
|
RD Pilsētas attīstības programmas uzdevumi no 27.05.2014.
|
|
1.3. Nodrošināt kvalitatīvu vispārējo vidējo izglītību
|
Erasmus + KA2 “Vides problēmu risinājumi un virzība uz ilgtspējīgu nākotni” Projekta Nr. 2019-1-DE03-KA229-059563-6
|
|
Identifikators
|
PVS ID 4020
|
Projekta nosaukums
|
Vides problēmu risinājumi un virzība uz ilgtspējīgu nākotni
|
Plānotais finansējuma avots
|
ES – Eiropas Savienības fondi
|
Izmaksas
|
Projekta kopējais budžets: EUR 30 193.00
tai skaitā RD projekta budžeta daļa: EUR 30 193.00 RD līdzfinansējums: EUR 0.00 RD priekšfinansējums: EUR 6 039.00 Finansējošās programmas nosaukums: Eiropas Savienības izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas „Erasmus+” KA2 |
Budžeta programmas kods
|
|
Atslēgvārdi
|
Apkārtējās vides problēmas, ilgtspējīga nākotne
|
Par projektu atbildīgā iestāde
|
Rīgas 64. vidusskola
|
Par projektu atbildīgā persona
|
Jana Strautmane - jstrautmane@edu.riga.lv
|
Ārējā partnera nosaukums
|
Norbert – Gymnasium Knechtsteden, Dormagen, Vācija
|
Ārējā partnera kontaktpersona
|
Nadine Neuwöhner - N.Neuwoehner@gmx.net
|
Paredzamie projekta datumi
|
01.09.2019 - 31.08.2021 (24 mēneši)
|
Projekta partneri
|
- 2IIS A-Ruiz, Itālija
- LICEUL BORSA, Rumānija - Szkola Podstawowa im. sw. Jadwigi Krolowej w Stubnie, Polija - Ingieråsen skole, Norvēģija |
Mērķa grupa
|
Jaunieši vecumā no 12 līdz 15 gadiem
|
Esošās problēmas apraksts
|
Bibliskais stāstījums “Noasa šķirsts” par dzīvnieku sugu glābšanu kalpo par pamatu un metaforu starptautiskajai sadarbībai starp ES valstu skolām, lai piedalītos vides problēmu risināšanā. Cilvēki daudzās jomās neizturas atbildīgi pret zemi un vidi. Vides problēmas nezina robežas un ir nepieciešams sadarboties, lai kopīgi meklētu vides problēmu risinājumus.
|
Projekta mērķi
|
Attīstīt skolēnu izpratni par vides problēmām un alternatīvo resursu izmantošanu, lai padarītu nākotni videi draudzīgāku.
|
Projektā plānotās aktivitātes
|
- Apmaiņas vizītes 6 partnervalstīs, iesaistot kopā 150 skolēnus
- Skolēnu pētījumu veikšana par kukaiņu skaita samazināšanos, pārtikas atkritumu pārstrādi, ūdens piesārņojumu - Praktisko aktivitāšu organizēšana, izmantojot grupas darbu, diskusijas u.c. |
Paredzamie rezultāti
|
- Skolēni ieguvuši starptautiskās sadarbības pieredzi vides jautājumu risināšanā
- Skolēniem radusies interese par vides jautājumu risināšanu un uzlabojušās sekmes dabaszinību priekšmetā - Pedagogi ieguvuši jaunus materiālus un metodes dabas zinību stundu organizēšanai |